Siirry suoraan sisältöön

Kansainvälinen markkinointiLaajuus (6 op)

Opintojakson tunnus: KAMA

Opintojakson perustiedot


Laajuus
6 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tutustuu kansainvälisen markkinoinnin terminologiaan ja prosesseihin. Opiskelija pystyy reflektoimaan markkinoinnin malleja yritysten ja yhteisöjen toimintaan.
-----
Opiskelija syventää tietämystään markkinoinnista kansainvälisessä toimintaympäristössä. Opiskelija osaa markkinoinnin mallien avulla kehittää yritysten ja yhteisöjen markkinoinnillisia ratkaisuja ja toimenpiteitä.

Sisältö

Ensimmäisessä osassa opiskelija tutustuu kansainvälisen markkinoinnin terminologiaan ja prosesseihin englanniksi. Toisessa osassa opiskelija tutustuu markkinoinnin ajankohtaisiin malleihin ja oppii reflektoimaan niitä yrityksen toimintaan peilaten.

Opintojakson syventävinä kokonaisuuksina ovat:
• Palvelujen kehittäminen ja innovaatiot
• Markkinoinnin tutkimus
• CRM / Suhdemarkkinointi
• Branding and customer experienced value
• Marketing communication
-----
Opiskelija syventää markkinoinnin erityisosaamistaan ja kehittyy asiantuntijana.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin suunnittelu ja analysointi

Lisätiedot

50 t luennot ja esitys
110 t kirjallisuuteen tutustumista ja yksilötehtäviä

Siirry alkuun