Kansainvälinen markkinointiLaajuus (6 op)
Opintojakson tunnus: KAMA
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 6 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tutustuu kansainvälisen markkinoinnin terminologiaan ja prosesseihin. Opiskelija pystyy reflektoimaan markkinoinnin malleja yritysten ja yhteisöjen toimintaan.
-----
Opiskelija syventää tietämystään markkinoinnista kansainvälisessä toimintaympäristössä. Opiskelija osaa markkinoinnin mallien avulla kehittää yritysten ja yhteisöjen markkinoinnillisia ratkaisuja ja toimenpiteitä.
Sisältö
Ensimmäisessä osassa opiskelija tutustuu kansainvälisen markkinoinnin terminologiaan ja prosesseihin englanniksi. Toisessa osassa opiskelija tutustuu markkinoinnin ajankohtaisiin malleihin ja oppii reflektoimaan niitä yrityksen toimintaan peilaten.
Opintojakson syventävinä kokonaisuuksina ovat:
• Palvelujen kehittäminen ja innovaatiot
• Markkinoinnin tutkimus
• CRM / Suhdemarkkinointi
• Branding and customer experienced value
• Marketing communication
-----
Opiskelija syventää markkinoinnin erityisosaamistaan ja kehittyy asiantuntijana.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin suunnittelu ja analysointi
Lisätiedot
50 t luennot ja esitys
110 t kirjallisuuteen tutustumista ja yksilötehtäviä