Markkinoinnin kehittämisprojektiLaajuus (4 op)
Opintojakson tunnus: LE00AA44
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa uudelle tai olemassa olevalle tuotteelle tai palvelulle kehitys-projektin tai liiketoimintasuunnitelman. Hän osaa myös arvioida suunnitelman tuloksellisuutta sekä myydä ja jalkauttaa suunnitelman.
Sisältö
- itseohjautuva projekti, jossa koulun hankkimat toimeksiantajat
- avustavat työkalut: MS Project
- projektin raportin esittely
Esitietovaatimukset
Markkinatieto
Markkinointiprosessin suunnittelu ja toteutus
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.