MarkkinointiviestintäkampanjaLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KD00AC47
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinointiviestinnän tarkoituksen ja kampanjasuunnittelun merkityksen. Hän osaa lähestyä ratkaisuissaan erilaisia kohderyhmiä ja valita kampanjan tarkoitukseen sopivat perinteiset ja sähköiset mediat. Opiskelija hallitsee erilaisia luovan ajattelun työmuotoja ja pystyy tuottamaan toimivia ratkaisumalleja ja perustelemaan niitä. Opiskelija tuntee markkinointiviestintäkampanjan toteutuksen pääperiaatteet, yhteistyömuodot ja -kumppanit.
Sisältö
- Kampanjasuunnittelun toimeksianto (brief)
- Kohderyhmäajattelu
- Kampanjasuunnittelun osapuolet
- Luova konsepti
- Kampanjan monimuotoisuus ja ajoitus
- Kampanjan toteutus ja valvonta