Siirry suoraan sisältöön

Myymälä- ja tapahtumamarkkinointiLaajuus (6 op)

Opintojakson tunnus: KD00AC40

Opintojakson perustiedot


Laajuus
6 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee myymälä- ja tapahtumamarkkinoinnin mahdollisuudet yrityksen identiteetin rakentamisessa. Opiskelija osaa suunnitella myymälään tai sen ulkopuolelle sekä erilaisiin muihin tiloihin sijoittuvia ratkaisuja. Hän tuntee tapahtuma-ilmeen suunnittelun periaatteet ja osaa valita työhön oikeat menetelmät ja yhteistyötahot

Sisältö

- Myymäläkonseptin suunnittelu
- Toimipaikan ilme
- Näkyminen myymälässä ja sen ulkopuolella
- Kohdennettu tapahtumamarkkinointi
- Messuosaston ilmeen ja toimintojen suunnittelu

Siirry alkuun