Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: KQ00AA20

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Tiedolliset oppimistulokset:
Opiskelija tutustuu markkinoinnin eri osa-alueisiin ja ymmärtää asiakaskeskeisen markkinoinnin merkityksen yrityksen menestystekijänä.
Taidolliset oppimistulokset:
Opiskelija osaa laatia ja toteuttaa markkinointisuunnitelman sekä analysoida yrityksen toimintaa markkinoinnin näkökulmasta.

Sisältö

Markkinoinnin perusteet: tuote-, hinta-, saatavuus- ja viestintäpäätökset, markkinoinnin toimintaympäristö, markkinoinnin suunnittelu, kilpailuedun käsite, ostokäyttäytyminen. Asiakkuuden hallinta: suhdemarkkinoinnin käsite, asiakassuhteen vaiheet, kanta-asiakkuus.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet osittain. Hän on suorittanut tehtävät hyväksytysti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.

Siirry alkuun