Luottamus työntekijän, työyhteisön ja asiakkaan voimavaranaLaajuus (4 op)
Opintojakson tunnus: SS00AA55
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on pysähtyä tarkastelemaan luottamusta, sen moninaisuutta sekä merkityksellisyyttä työntekijän, työyhteisön ja asiakkaan voimavarana. Tavoitteena on, että opiskelija ymmärtään luottamuksen merkityksen ja mahdollisuuden asiakassuhteessa sekä osana työntekijän ammatitaitoa ja asiantuntijuutta.
Sisältö
Luottamuksen teoreettiset perusteet ja lähtökohdat, luottamusdynamiikka, luottamus ja epäluottamus asiakassuhteessa, luottamus ja epäluottamus työyhteisössä ja työntekijän erilaiset luottamussuhtautumisen tasot. Luottamuksen voimavaraistava luonne.