Microsoft Dynamics CRM sovellukset (MCP/MCTS)Laajuus (6 op)
Opintojakson tunnus: TT00AC12
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 6 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija osaa:
- Hallitsee Dynamics CRM -ohjelmiston käytön siten, että hän kykenee käyttämään kyseistä ohjelmistoa tuloksellisesti työssään
Sisältö
Microsoft Dynamics CRM -yleiskatsaus, CRM-myyntikonsepti, mahdollisuuksien hallinta, markkinointi, palveluiden skedulointi, Case-hallinta
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Dynamics CRM -konseptit
- Opiskelija ymmärtää, mikä on Dynamics-ohjelmisto ja osaa auttavasti konfiguroida sen;
- Opiskelija ymmärtää monikielisen käyttöliittymän ja osaa auttavasti muokata sitä tarpeisiinsa;
- Opiskelija ymmärtää, mikä on asiakaskeskeinen näkymä ja osaa auttavasti muokata sitä tarpeisiinsa.
Myynti
- Opiskelija ymmärtää, miten myyntikonseptit toteutaan CRM-ohjelmistossa;
- Opiskelija ymmärtää, miten vinkkejä hallitaan CRM-tietokannassa;
- Opiskelija ymmärtää, mikä on mahdollisuuksien hallinta ja osaa hyödyntää sitä auttavasti.
Markkinointi
- Opiskelija ymmärtää, miten markkinointikampanjat voidaan suunnitella ja toteuttaa CRM-ohjelmistossa;
- Opiskelija osaa auttavasti hallita markkinointikampanjoita CRM-ohjelmistossa.
Palvelunhallinta
- Opiskelija ymmärtää, miten sopimusten ja tapausten hallinta tapahtuu CRM-ohjelmistossa ja osaa auttavasti hallita niitä ohjelmiston työkalujen avulla;
- Opiskelija osaa auttavasti luoda tietämyskannan;
- Opiskelija osaa auttavasti hallita palvelujonoja.
Palvelunskedulointi
- Opiskelija ymmärtää, mikä on palveluskedulointiin liittyvä elinkaari;
- Opiskelija osaa auttavasti skeduloida palveluja;
- Opiskelja osaa auttavasti hallita käyttäjiä ja resursseja.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Dynamics CRM -konseptit
- Opiskelija ymmärtää, mikä on Dynamics-ohjelmisto ja osaa konfiguroida sen;
- Opiskelija ymmärtää monikielisen käyttöliittymän ja osaa muokata sitä tarpeisiinsa;
- Opiskelija ymmärtää, mikä on asiakaskeskeinen näkymä ja osaa muokata sitä tarpeisiinsa;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja.
Myynti
- Opiskelija ymmärtää, miten myyntikonseptit toteutaan CRM-ohjelmistossa;
- Opiskelija ymmärtää, miten vinkkejä hallitaan CRM-tietokannassa;
- Opiskelija ymmärtää, mikä on mahdollisuuksien hallinta ja osaa hyödyntää sitä;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja.
Markkinointi
- Opiskelija ymmärtää, miten markkinointikampanjat voidaan suunnitella ja toteuttaa CRM-ohjelmistossa;
- Opiskelija osaa hallita markkinointikampanjoita CRM-ohjelmistossa;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja.
Palvelunhallinta
- Opiskelija ymmärtää, miten sopimusten ja tapausten hallinta tapahtuu CRM-ohjelmistossa ja osaa hallita niitä ohjelmiston työkalujen avulla;
- Opiskelija osaa luoda tietämyskannan;
- Opiskelija osaa hallita palvelujonoja;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja.
Palvelunskedulointi
- Opiskelija ymmärtää, mikä on palveluskedulointiin liittyvä elinkaari;
- Opiskelija osaa skeduloida palveluja;
- Opiskelja osaa hallita käyttäjiä ja resursseja;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Dynamics CRM -konseptit
- Opiskelija ymmärtää, mikä on Dynamics-ohjelmisto ja osaa konfiguroida sen;
- Opiskelija ymmärtää monikielisen käyttöliittymän ja osaa muokata sitä tarpeisiinsa;
- Opiskelija ymmärtää, mikä on asiakaskeskeinen näkymä ja osaa muokata sitä tarpeisiinsa;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja siten, että hän osaa arvioida kriittisesti tekemiään ratkaisuja ja esittää mahdollisia toisia tapoja toteuttaa ratkaisuja.
Myynti
- Opiskelija ymmärtää, miten myyntikonseptit toteutaan CRM-ohjelmistossa;
- Opiskelija ymmärtää, miten vinkkejä hallitaan CRM-tietokannassa;
- Opiskelija ymmärtää, mikä on mahdollisuuksien hallinta ja osaa hyödyntää sitä;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja siten, että hän osaa arvioida kriittisesti tekemiään ratkaisuja ja esittää mahdollisia toisia tapoja toteuttaa ratkaisuja.
Markkinointi
- Opiskelija ymmärtää, miten markkinointikampanjat voidaan suunnitella ja toteuttaa CRM-ohjelmistossa;
- Opiskelija osaa hallita markkinointikampanjoita CRM-ohjelmistossa;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja siten, että hän osaa arvioida kriittisesti tekemiään ratkaisuja ja esittää mahdollisia toisia tapoja toteuttaa ratkaisuja.
Palvelunhallinta
- Opiskelija ymmärtää, miten sopimusten ja tapausten hallinta tapahtuu CRM-ohjelmistossa ja osaa hallita niitä ohjelmiston työkalujen avulla;
- Opiskelija osaa luoda tietämyskannan;
- Opiskelija osaa hallita palvelujonoja;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja siten, että hän osaa arvioida kriittisesti tekemiään ratkaisuja ja esittää mahdollisia toisia tapoja toteuttaa ratkaisuja.
Palvelunskedulointi
- Opiskelija ymmärtää, mikä on palveluskedulointiin liittyvä elinkaari;
- Opiskelija osaa skeduloida palveluja;
- Opiskelja osaa hallita käyttäjiä ja resursseja;
- Opiskelija osoittaa soveltavia ja omaan itsenäiseen analyysiin perustuvia ratkaisuja siten, että hän osaa arvioida kriittisesti tekemiään ratkaisuja ja esittää mahdollisia toisia tapoja toteuttaa ratkaisuja.