Quality Management & Customer RelationsLaajuus (3 ECTS)
Course unit code: TAKCE19
General information
- Credits
- 3 ECTS
Objective
Opiskelija osaa ottaa huomioon asiakkaiden odotukset ja tarpeet myyntitilanteissa sekä osaa toimia erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Opiskelija ymmärtää ja tuntee myös autoalalle räätälöidyn AKL- laatuohjelman rakenteen ja merkityksen, joka tähtää jatkuvaan toiminnan, tehdyn työn ja palveluiden laadun parantamiseen.
Content
Kurssi sisältää:
- teoriaopetusta
- keskustelua
- harjoitustehtäviä niin yksin kuin ryhmissä
- erilaisten asiakaspalvelutilanteiden läpi- käyntiä (erilaisia käytännön tilanteita
mahdollisimman laajasti)
- etätyö 1: tutustuu ulkopuolisen yrityksen
asiakaspalvelu –tilanteeseen, joista oppilas
tekee yhteenvedon
- etätyö 2: vaihtoehtoisesti valittavissa:
1. Laatujärjestelmään perehtyminen
2. Asiakaspalvelu kehittäminen
3. Henkilöstön kehittäminen
- koe
Qualifications
Ei esitietovaatimuksia