Laatu- ja asiakassuhteetLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: TAKCE19
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa ottaa huomioon asiakkaiden odotukset ja tarpeet myyntitilanteissa sekä osaa toimia erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Opiskelija ymmärtää ja tuntee myös autoalalle räätälöidyn AKL- laatuohjelman rakenteen ja merkityksen, joka tähtää jatkuvaan toiminnan, tehdyn työn ja palveluiden laadun parantamiseen.
Sisältö
Kurssi sisältää:
- teoriaopetusta
- keskustelua
- harjoitustehtäviä niin yksin kuin ryhmissä
- erilaisten asiakaspalvelutilanteiden läpi- käyntiä (erilaisia käytännön tilanteita
mahdollisimman laajasti)
- etätyö 1: tutustuu ulkopuolisen yrityksen
asiakaspalvelu –tilanteeseen, joista oppilas
tekee yhteenvedon
- etätyö 2: vaihtoehtoisesti valittavissa:
1. Laatujärjestelmään perehtyminen
2. Asiakaspalvelu kehittäminen
3. Henkilöstön kehittäminen
- koe
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia