Vaatetusalan markkinointiLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: KFXCK01
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin kokonaisvaltaisena ja asiakaslähtöisenä tapana toteuttaa yrityksen liikeidea. Opiskelija hahmottaa erilaiset tavat ja mahdollisuudet markkinoinnin kilpailukeinojen käytölle vaatetusalan yrityksissä. Lisäksi hän hahmottaa erilaiset vaatetusalan toimintaympäristössä käytettävät markkinointistrategiat sekä mielikuvamarkkinoinnin ja brandien merkityksen vaatetusalalla.
Sisältö
Teorian ja käytännön esimerkkien avulla opiskelija hahmottaa seuraavat käsitteet: kulutus- ja ostokäyttäytyminen, kilpailukeinopäätökset, markkinoiden segmentointi ja asemointi, strateginen suunnittelu, mielikuvamarkkinointi sekä brandimarkkinointi.
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen yritystoiminta