Siirry suoraan sisältöön

Vaatetusalan brändit ja markkinointiLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: KF00AA39

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtämään markkinoinnin merkityksen kokonaisvaltaisena ja asiakaslähtöisenä tapana toteuttaa yrityksen liikeidea. Opiskelija osaa käyttää erilaisia tapoja ja mahdollisuuksia markkinoinnin kilpailukeinona vaatetusalan yrityksissä. Lisäksi hän tunnistaa erilaiset vaatetusalan toimintaympäristössä käytettävät markkinointistrategiat sekä mielikuvamarkkinoinnin ja brandien merkityksen vaatetusalalla.

Sisältö

Teorian ja käytännön esimerkkien avulla opiskelija hahmottaa seuraavat käsitteet: kulutus- ja ostokäyttäytyminen, kilpailukeinopäätökset, markkinoiden segmentointi ja asemointi, strateginen suunnittelu, mielikuvamarkkinointi sekä brandimarkkinointi.

Siirry alkuun