Visuaalinen markkinointi ILaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: KQ00AB76
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää visuaalisen markkinoinnin merkityksen osana vaatetusalan yrityksen markkinointistrategista kilpailuetua sekä yrityksen luovana ja imagoa vahvistavana tekijänä. Opiskelija tiedostaa tuoteviestinnän merkityksen osana yrityksen visuaalista kokonaisviestintää.
Sisältö
Mielikuvamarkkinointi visuaalisen markkinoinnin välineenä.
Yritysprofilointiin vaikuttavat visuaaliset tekijät:
- muodot ja värit
- muistettavat elämykset
- tila
- valaistus
- informaation välittyminen
- tuoteviestintä
Visuaalisen viestinnän kanavat:
- www-sivut ja verkkomainonta
- mediamarkkinointi
- ulkomainonta
- tila
- tapahtumat
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.