Digital Specialist Fast Track: Digital Specialist Fast Track
Code: LI5A21K
- Duration
- 1 years (30 ECTS)
- Start semester
- Spring 2021
Descriptions
The training is conducted in English
Development
Haaga-Helia, Metropolia ja Laurea ammattikorkeakoulut järjestävät yhdessä yrityksille ja yritysten työntekijöille suunnatun digitaalisen liiketoiminnan Digitekijä Fast Track -koulutuksen.
Ohjelman suunnittelu ja valmistelu on tehty yhteistyössä 18 ammattikorkeakoulun kesken ja läheisessä yhteistyössä lähes sadan yrityselämän ja liiketalouden järjestön edustajan kanssa.
Further information
The training is conducted in English
Objective
Koulutuksen suoritettuaan opiskelija pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Koulutuksen
tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista sekä tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.
Opintojaksot noudattavat osaamistavoitteeltaan kansallisen viitekehyksen tasoa 7 (ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot):
Hallitsee laaja-alaiset ja pitkälle erikoistuneet oman alansa erityisosaamista vastaavat käsitteet, menetelmät ja tiedot, joita käytetään itsenäisen ajattelun ja/tai tutkimuksen perustana.
Ymmärtää alan ja eri alojen rajapintojen tietoihin liittyviä kysymyksiä ja tarkastelee niitä ja uutta tietoa kriittisesti. Kykenee ratkaisemaan vaativia ongelmia tutkimus- ja/tai
innovaatiotoiminnassa, jossa kehitetään uusia tietoja ja menettelyjä sekä sovelletaan ja yhdistetään eri alojen tietoja. Kykenee työskentelemään itsenäisesti alan vaativissa
asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä. Kykenee johtamaan ja kehittämään monimutkaisia, ennakoimattomia ja uusia strategisia lähestymistapoja. Kykenee johtamaan asioita ja/tai ihmisiä.
Kykenee arvioimaan yksittäisten henkilöiden ja ryhmien toimintaa. Kykenee kartuttamaan oman alansa tietoja ja käytäntöjä ja/tai vastaamaan muiden kehityksestä. Valmius jatkuvaan
oppimiseen. Osaa viestiä hyvin suullisesti ja kirjallisesti sekä alan että alan ulkopuoliselle yleisölle. Kykenee vaativaan kansainväliseen viestintään ja vuorovaikutukseen toisella kotimaisella ja vähintään yhdellä vieraalla kielellä.
Select timing, structure or classification view
Show study timings by semester, study year or period
Code | Name | Credits (ECTS) | 2020-2021 | 2021-2022 | Spring 2021 | Autumn 2021 | 3. / 2021 | 4. / 2021 | 1. / 2021 | 2. / 2021 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
LI5A21K-1001 |
Digital Sales and Marketing
(Choose all ) |
30 | ||||||||
LX00EN88 | Strategic Change Management | 5 | ||||||||
LX00EN89 | Customer Acquisition in Digital Channels | 5 | ||||||||
LX00EN91 | Sales and Marketing Automation | 5 | ||||||||
LX00DN21 | Developing Customer Experience | 5 | ||||||||
LX00EN90 | Measurement and Follow-up in Digital Channels | 5 | ||||||||
LX00DN26 | Fundamentals of E-commerce | 5 | ||||||||
Total | 30 | 15 | 15 | 15 | 15 | 7.5 | 7.5 | 5 | 10 |
Due to the timing of optional and elective courses, credit accumulation per semester / academic year may vary.
Code | Name | Credits (ECTS) |
---|---|---|
LI5A21K-1001 |
Digital Sales and Marketing
(Choose all ) |
30 |
LX00EN88 | Strategic Change Management | 5 |
LX00EN89 | Customer Acquisition in Digital Channels | 5 |
LX00EN91 | Sales and Marketing Automation | 5 |
LX00DN21 | Developing Customer Experience | 5 |
LX00EN90 | Measurement and Follow-up in Digital Channels | 5 |
LX00DN26 | Fundamentals of E-commerce | 5 |