Digitekijä Fast Track: Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus
Opetussuunitelman tunnus: LI5A19S
- Kesto
- 1 vuotta (30 op)
- Aloituslukukausi
- Syksy 2019
- Opetuskieli
- suomi
Kuvaus
Koulutus on suunnattu jo työelämässä toimineille soveltuvan korkeakoulututkinnon omaaville henkilöille, jotka työskentelevät nyt tai tulevaisuudessa verkkokaupan ja verkossa myymisen tai digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Opit käytännön case -työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti.
Koulutus on 30 opintopisteen laajuinen ja koostuu moduuleista, joita voi anoa hyväksiluettavaksi ylempään ammattikorkeakoulututkintoon.
Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin kuten
• strateginen muutosjohtaminen,
• digitaalisuus palveluliiketoiminnassa,
• asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja
• verkkokaupan menestyksen kulmakivet.
Lisäksi suoritat osana koulutusta HubSpot, Google AdWords ja Google Analytics -sertifikaatit.
HYÖTY OPISKELIJALLE
Opit käytännön case työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti. Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin kuten strateginen muutosjohtaminen, digitaalisuus palveluliiketoiminnassa, asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja verkkokaupan menestyksen kulmakivet. Lisäksi suoritat osana koulutusta Hub Spot, Google AdWords ja Google Analytics -sertifikaatit.
HYÖTY YRITYKSELLE
Koulutuksen suoritettuaan työntekijä pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista ja tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.
Opetussuunnitelman kehittäminen ja työelämäyhteistyö
Haaga-Helia, Metropolia ja Laurea ammattikorkeakoulut järjestävät yhdessä yrityksille ja yritysten työntekijöille suunnatun digitaalisen liiketoiminnan Digitekijä Fast Track -koulutuksen.
Ohjelman suunnittelu ja valmistelu on tehty yhteistyössä 18 ammattikorkeakoulun kesken ja läheisessä yhteistyössä lähes sadan yrityselämän ja liiketalouden järjestön edustajan kanssa.
Lisätiedot
OPS LI5A19S kopioitu OPSista LI5A18K. Ei muutoksia.
Osaamistavoitteet
Koulutuksen suoritettuaan opiskelija pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Koulutuksen
tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista sekä tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.
Opintojaksot noudattavat osaamistavoitteeltaan kansallisen viitekehyksen tasoa 7 (ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot):
Hallitsee laaja-alaiset ja pitkälle erikoistuneet oman alansa erityisosaamista vastaavat käsitteet, menetelmät ja tiedot, joita käytetään itsenäisen ajattelun ja/tai tutkimuksen perustana.
Ymmärtää alan ja eri alojen rajapintojen tietoihin liittyviä kysymyksiä ja tarkastelee niitä ja uutta tietoa kriittisesti. Kykenee ratkaisemaan vaativia ongelmia tutkimus- ja/tai
innovaatiotoiminnassa, jossa kehitetään uusia tietoja ja menettelyjä sekä sovelletaan ja yhdistetään eri alojen tietoja. Kykenee työskentelemään itsenäisesti alan vaativissa
asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä. Kykenee johtamaan ja kehittämään monimutkaisia, ennakoimattomia ja uusia strategisia lähestymistapoja. Kykenee johtamaan asioita ja/tai ihmisiä.
Kykenee arvioimaan yksittäisten henkilöiden ja ryhmien toimintaa. Kykenee kartuttamaan oman alansa tietoja ja käytäntöjä ja/tai vastaamaan muiden kehityksestä. Valmius jatkuvaan
oppimiseen. Osaa viestiä hyvin suullisesti ja kirjallisesti sekä alan että alan ulkopuoliselle yleisölle. Kykenee vaativaan kansainväliseen viestintään ja vuorovaikutukseen toisella kotimaisella ja vähintään yhdellä vieraalla kielellä.
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2019-2020 | Syksy 2019 | Kevät 2020 | 1. / 2019 | 2. / 2019 | 3. / 2020 | 4. / 2020 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
LI5A19S-1001 |
Digitaalinen myynti ja markkinointi
(Valitaan kaikki ) |
30 | |||||||
LX00DN20 | Strateginen muutosjohtaminen digiajassa | 5 | |||||||
LX00DN21 | Asiakaskokemuksen kehittäminen | 5 | |||||||
LX00DN24 | Asiakashankinta digitaalisissa kanavissa | 5 | |||||||
LX00DN22 | Mittaus ja seuranta digitaalisissa markkinointikanavissa | 5 | |||||||
LX00DN25 | Markkinoinnin ja myynnin digitaaliset prosessit ja työkalut | 5 | |||||||
LX00DN26 | Verkkokaupan menestyksen kulmakivet | 5 | |||||||
Yhteensä | 30 | 30 | 10 | 20 | 5 | 5 | 5 | 15 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) |
---|---|---|
LI5A19S-1001 |
Digitaalinen myynti ja markkinointi
(Valitaan kaikki ) |
30 |
LX00DN20 | Strateginen muutosjohtaminen digiajassa | 5 |
LX00DN21 | Asiakaskokemuksen kehittäminen | 5 |
LX00DN24 | Asiakashankinta digitaalisissa kanavissa | 5 |
LX00DN22 | Mittaus ja seuranta digitaalisissa markkinointikanavissa | 5 |
LX00DN25 | Markkinoinnin ja myynnin digitaaliset prosessit ja työkalut | 5 |
LX00DN26 | Verkkokaupan menestyksen kulmakivet | 5 |