Siirry suoraan sisältöön

Digitekijä Fast Track: Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus

Opetussuunitelman tunnus: LI5A19S

Kesto
1 vuotta (30 op)
Aloituslukukausi
Syksy 2019
Opetuskieli
suomi

Kuvaus

Koulutus on suunnattu jo työelämässä toimineille soveltuvan korkeakoulututkinnon omaaville henkilöille, jotka työskentelevät nyt tai tulevaisuudessa verkkokaupan ja verkossa myymisen tai digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Opit käytännön case -työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti.

Koulutus on 30 opintopisteen laajuinen ja koostuu moduuleista, joita voi anoa hyväksiluettavaksi ylempään ammattikorkeakoulututkintoon.

Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin kuten
• strateginen muutosjohtaminen,
• digitaalisuus palveluliiketoiminnassa,
• asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja
• verkkokaupan menestyksen kulmakivet.

Lisäksi suoritat osana koulutusta HubSpot, Google AdWords ja Google Analytics -sertifikaatit.

HYÖTY OPISKELIJALLE
Opit käytännön case työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti. Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin kuten strateginen muutosjohtaminen, digitaalisuus palveluliiketoiminnassa, asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja verkkokaupan menestyksen kulmakivet. Lisäksi suoritat osana koulutusta Hub Spot, Google AdWords ja Google Analytics -sertifikaatit.

HYÖTY YRITYKSELLE
Koulutuksen suoritettuaan työntekijä pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista ja tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.

Opetussuunnitelman kehittäminen ja työelämäyhteistyö

Haaga-Helia, Metropolia ja Laurea ammattikorkeakoulut järjestävät yhdessä yrityksille ja yritysten työntekijöille suunnatun digitaalisen liiketoiminnan Digitekijä Fast Track -koulutuksen.

Ohjelman suunnittelu ja valmistelu on tehty yhteistyössä 18 ammattikorkeakoulun kesken ja läheisessä yhteistyössä lähes sadan yrityselämän ja liiketalouden järjestön edustajan kanssa.

Lisätiedot

OPS LI5A19S kopioitu OPSista LI5A18K. Ei muutoksia.

Osaamistavoitteet

Koulutuksen suoritettuaan opiskelija pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Koulutuksen
tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista sekä tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.

Opintojaksot noudattavat osaamistavoitteeltaan kansallisen viitekehyksen tasoa 7 (ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot):

Hallitsee laaja-alaiset ja pitkälle erikoistuneet oman alansa erityisosaamista vastaavat käsitteet, menetelmät ja tiedot, joita käytetään itsenäisen ajattelun ja/tai tutkimuksen perustana.
Ymmärtää alan ja eri alojen rajapintojen tietoihin liittyviä kysymyksiä ja tarkastelee niitä ja uutta tietoa kriittisesti. Kykenee ratkaisemaan vaativia ongelmia tutkimus- ja/tai
innovaatiotoiminnassa, jossa kehitetään uusia tietoja ja menettelyjä sekä sovelletaan ja yhdistetään eri alojen tietoja. Kykenee työskentelemään itsenäisesti alan vaativissa
asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä. Kykenee johtamaan ja kehittämään monimutkaisia, ennakoimattomia ja uusia strategisia lähestymistapoja. Kykenee johtamaan asioita ja/tai ihmisiä.

Kykenee arvioimaan yksittäisten henkilöiden ja ryhmien toimintaa. Kykenee kartuttamaan oman alansa tietoja ja käytäntöjä ja/tai vastaamaan muiden kehityksestä. Valmius jatkuvaan
oppimiseen. Osaa viestiä hyvin suullisesti ja kirjallisesti sekä alan että alan ulkopuoliselle yleisölle. Kykenee vaativaan kansainväliseen viestintään ja vuorovaikutukseen toisella kotimaisella ja vähintään yhdellä vieraalla kielellä.

Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op) 2019-2020 Syksy 2019 Kevät 2020 1. / 2019 2. / 2019 3. / 2020 4. / 2020
LI5A19S-1001
Digitaalinen myynti ja markkinointi

(Valitaan kaikki )

30
LX00DN20 Strateginen muutosjohtaminen digiajassa 5
LX00DN21 Asiakaskokemuksen kehittäminen 5
LX00DN24 Asiakashankinta digitaalisissa kanavissa 5
LX00DN22 Mittaus ja seuranta digitaalisissa markkinointikanavissa 5
LX00DN25 Markkinoinnin ja myynnin digitaaliset prosessit ja työkalut 5
LX00DN26 Verkkokaupan menestyksen kulmakivet 5
Yhteensä 30 30 10 20 5 5 5 15

Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.

Siirry alkuun