Innovaatioprojekti (10 op)
Toteutuksen tunnus: XX00BH18-3312
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.05.2019 - 31.05.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 26.08.2019 - 20.12.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 45
- Koulutus
- Laboratorioanalytiikan tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Petri Valve
- Jukka Niiranen
- Mia Ruismäki
- Jarmo Palm
- Miika Kuivikko
- Elina Hovila
- Tiina Soininen
- Opintojakso
- XX00BH18
Oppimateriaalit
Luennot ja projektissa tarvittava kirjallisuus
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Avoin ongelmamuotoinen haaste työelämästä
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
-
Kansainvälisyys
Yhteistyö vaihto-opiskelijoiden kanssa
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Projektiraportti
Viestinnän oppimistehtävät (suomi ja englanti)
Seminaareihin osallistuminen
Aktiivinen osallistuminen ryhmän toimintaan
Motivoituminen, proaktiivinen ote
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
2 op Viestintä
2 op Ammatillinen englanti
6 op projekti monialaisessa tiimissä
Opetusmenetelmät
Kehittämällä oppiminen
Innovaatiopedagogiikka
Projektioppiminen
Yhteistoiminnallinen pedagogiikka
Seminaarit
Luennot ja kirjallisuus
Lisätietoja opiskelijoille
-
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää projekti- ja verkostotyöskentelyn perusteet. Opiskelija tunnistaa projekti- ja verkostotyöskentely -osaamistaan. Opiskelija käyttää yhteistyö- ja viestintäosaamistaan ja hyödyntää niitä kehittämisprosessissa ja päätöksenteossa. Opiskelija on mukana kehittämässä toimintatapoja tai palveluja, joilla vastataan metropolialueen monimuotoisiin tarpeisiin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija soveltaa projekti- ja verkostotyöskentelyn perusteita ja osaamistaan alueellisessa, valtakunnallisessa tai kansainvälisessä kehittämistyössä.
Opiskelija käyttää tarkoituksenmukaisesti yhteistyö- ja viestintäosaamistaan yhteisöllisessä kehittämisprosessissa ja päätöksenteossa. Opiskelija luo yhteistoiminnallista neuvottelukulttuuria muiden toimijoiden kanssa
Opiskelija hyödyntää omaa asiantuntijaosaamistaan ja tuo sen moniasiantuntijuuteen perustuvaan toimintaan.
Opiskelija kehittää toimijoiden kanssa käytännöllisiä ratkaisuja, toimintatapoja tai palveluja, joilla vastataan metropolialueen monimuotoisiin tarpeisiin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija soveltaa ansiokkaasti projekti- ja verkostotyöskentelyn perusteita ja osaamistaan alueellisessa, valtakunnallisessa tai kansainvälisessä kehittämistyössä. Opiskelija analysoi ja kehittää monipuolisesti yhteistyö- ja viestintäosaamistaan yhteisöllisessä kehittämisprosessissa ja päätöksenteossa.
Opiskelija osaa tulkita yhteistoiminnallista neuvottelukulttuuria ja rakentaa sitä muiden toimijoiden kanssa. Opiskelija analysoi ja kehittää asiantuntijaosaamistaan ja tuo sen moniasiantuntijuuteen perustuvaan toimintaan. Opiskelija kehittää muiden toimijoiden kanssa käytännöllisiä, luovia ja innovatiivisia ratkaisuja, toimintatapoja tai palveluja, joilla vastataan metropolialueen monimuotoisiin tarpeisiin.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tietää projekti- ja verkostotyöskentelyn perusteet. Opiskelija tunnistaa projekti- ja verkostotyöskentely -osaamistaan. Opiskelija käyttää yhteistyö- ja viestintäosaamistaan ja hyödyntää niitä kehittämisprosessissa ja päätöksenteossa. Opiskelija on mukana kehittämässä toimintatapoja tai palveluja, joilla vastataan metropolialueen monimuotoisiin tarpeisiin.
Lisätiedot
-