Jalkaterapeuttinen toimintakyvyn arviointi 3 (5 op)
Toteutuksen tunnus: SX00EP52-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2024 - 15.12.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 08.01.2025 - 23.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Myllypurontie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Jalkaterapian tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Matti Kantola
- Lasse Liikanen
- Tom Thiel
- Vastuuopettaja
- Matti Kantola
- Ryhmät
-
SXD22S2Jalkaterapian tutkinto-ohjelma, monimuoto
- Opintojakso
- SX00EP52
Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 19 t 15 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 18.03.2025 klo 09:00 - 11:15 (2 t 15 min) |
ETÄNÄ ZOOM: Jalkaterapeuttinen toimintakyvyn arviointi 3 SX00EP52-3003 |
|
Ti 13.05.2025 klo 12:30 - 15:00 (2 t 30 min) |
Jalkaterapeuttinen toimintakyvyn arviointi 3 SX00EP52-3003 |
MPB2005
Anatomia
|
Ke 14.05.2025 klo 09:00 - 11:30 (2 t 30 min) |
Jalkaterapeuttinen toimintakyvyn arviointi 3 SX00EP52-3003 |
MPB2023
Manuaalinen terapia 2
|
To 15.05.2025 klo 09:00 - 15:00 (6 t 0 min) |
Jalkaterapeuttinen toimintakyvyn arviointi 3 SX00EP52-3003 |
|
Pe 16.05.2025 klo 09:00 - 15:00 (6 t 0 min) |
Jalkaterapeuttinen toimintakyvyn arviointi 3 SX00EP52-3003 |
Lisätiedot
Opiskelija ja opinto-ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
TIETOPERUSTA
Opiskelija osaa:
- soveltaa alan tietoperustaa tilanteen mukaisesti
- käyttää alan käsitteitä ja tietoa johdonmukaisesti
- perustella toimintaa tutkitun tiedon ja selvitysten avulla
- etsiä tietoa ja perustella tietolähteiden käytön
AMMATILLINEN TAITO, TOIMINTA JA KEHITTÄMINEN
Opiskelija osaa:
- toimia erilaisissa tehtävissä toimeksiannon mukaan
- selvittää toiminnan lähtökohtia ja tarpeita
- osoittaa saavuttaneensa ydinosaamisen tavoitteet
VASTUULLISUUS, YHTEISTYÖ JA JOHTAMINEN
Opiskelija osaa:
- selvittää työtehtäviin liittyvät turvallisuusohjeet ja toimia niiden mukaisesti
- toimia ammattialansa eettisten periaatteiden mukaisesti
- suunnitella ja ohjata monialaisten ryhmien toimintaa
- viestiä ammattialan asioista
Arviointikriteerit, hyvä (3)
TIETOPERUSTA
Opiskelija osaa:
- käyttää alan käsitteitä ja tietoa sujuvasti ja laaja-alaisesti
- arvioida ja käyttää kriittisesti tietolähteitä ja tutkimustietoa
AMMATILLINEN TAITO, TOIMINTA JA KEHITTÄMINEN
Opiskelija osaa:
- soveltaa tutkimustietoa ammatillisissatehtävissä
- toimia monipuolisissa ja kansainvälisissä työtilanteissa
- toimia tilaaja- ja asiakaslähtöisesti ja yrittäjänä
VASTUULLISUUS, YHTEISTYÖ JA JOHTAMINEN
Opiskelija osaa:
- toimia työtehtävissä vastuullisesti turvallisuus huomioiden
- arvioida ammattieettistä toimintaa
- edustaa ammattialaansa monialaisissa ja kansainvälisissä ryhmissä ja projekteissa
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
TIETOPERUSTA
Opiskelija osaa:
- osoittaa alan tietoperustan hyvän hallinnan
- käyttää teorian ja ammattialan käsitteitä ja tietoa asiantuntevasti ja yhdistää niitä kokonaisuuksiksi
- luoda ja viestiä uutta tietoa
AMMATILLINEN TAITO, TOIMINTA JA KEHITTÄMINEN
Opiskelija osaa:
- kehittää innovatiivisia ja vaihtoehtoisia ratkaisuja ammatillisiin tehtäviin ja ongelmiin
- soveltaa ammatillista osaamistaan uusissa tilanteissa
- ottaa vastuun ammatillisen prosessin kokonaisuudesta
VASTUULLISUUS, YHTEISTYÖ JA JOHTAMINEN
Opiskelija osaa:
- kehittää yhteisön turvallisuutta ja vastuullisuutta
- soveltaa ammattieettisiä periaatteita eri tilanteissa
- johtaa henkilöiden/ryhmien ammatillista kehittymistä
- toimia tavoitteellisesti, itseään ja työelämää kehittävästi
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
TIETOPERUSTA
- ei riittävästi hallitse tai arvosta alan tietoa
- käyttää alan käsitteitä puutteellisesti
AMMATILLINEN TAITO, TOIMINTA JA KEHITTÄMINEN
- asiantuntijaksi riittämätön ammatillinen taito
- ei toimi koulutuksen ja ohjauksen mukaisesti
VASTUULLISUUS, YHTEISTYÖ JA JOHTAMINEN
- suhtautuu huolimattomasti ammattialan turvallisuuteen tai eettiseen toimintaan
- ei motivoidu tai osallistu ryhmä- ja kehittämistyöhön