Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu ja ohjaus (5 op)

Toteutuksen tunnus: SX00BN75-3126

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 15.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 15.03.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Toimipiste
Myllypurontie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 75
Koulutus
Sairaanhoitotyön tutkinto-ohjelma
Opettajat
Teija Rautiola
Mirja Järvinen
Vastuuopettaja
Jukka Kettunen
Opintojakso
SX00BN75
Toteutukselle SX00BN75-3126 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

Myllypuro 28.1 - 13.2.2020

Oppimateriaalit

Materiaalit: Ennen opintojakson alkua tulee suorittaa DUODECIM oppiportissa: Asiakaspalvelu ja ohjaus -verkkokurssi: https://www.oppiportti.fi/op/okk00009 ja
Motivoivan keskustelun verkkokurssi: https://www.oppiportti.fi/op/dvk00017

Asiakaspalvelu terveydenhuollossa+ muut materiaalit ilmoitetaan Moodlessa ja itsenäinen tiedonhaku. Tehtäväpalautukset ja viestintä OMASSA, ruotsi OMAssa

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

-

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ruotsin suullinen ja kirjallinen tentti 13.2.2020
Asiakaspalvelu ja ohjaus: kirjallisen tehtävän palautus toteutuksen lopussa

Ruotsin kirjallisen tentin voi uusia syksyllä -2020 tai
opettajan kanssa sovituilla ylimääräisillä oppimistehtävillä

Kansainvälisyys

-

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kirjallinen tehtävä
Ohjaussuunnitelma ja ohjausharjoite

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Asiakaspalvelu ja ohjaus: orientaatio 4 h, ohjausharjoite 4 h, verkko-opiskelu 46 h.
Ruotsi, pääasiassa verkossa

Sisällön jaksotus

-

Opetusmenetelmät

Lähiopetus (orientaatio)
verkko-opetus ja -opiskelu
ohjausharjoite

Lisätietoja opiskelijoille

Asiakaspalvelu ja ohjaus osuus arvioidaan hyväksytty/täydennettävä asteikolla
Ruotsi: arvioidaan suullinen ja kirjallinen kielitaito

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Arviointikriteerit ks. liite.
Osaamisen arvioinnissa käytetään arviointikriteereiden tasoa edistynyt.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija
- osaa etsiä tietoa monipuolisesti oman ammattialan tietolähteistä ja käyttää alan tietoperustaa
- osoittaa perehtyneisyyden ammattialan tietoperustaan ja ydinainekseen
- osoittaa saavuttaneensa riittävät tiedot pystyäkseen toimimaan ammatillisissa tilanteissa
- osaa toimia asiakaslähtöisesti
- ratkaisee ammatillisia tehtäviä ja ongelmia
- toimii turvallisesti ja ammattialan eettisten periaatteiden mukaisesti
- osaa tuoda osaamisensa ryhmän tai projektin käyttöön
- kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan

Lisätiedot

Asiakaspalvelu ja ohjaus osuus arvioidaan hyväksytty/täydennettävä asteikolla
Ruotsi: arvioidaan suullinen ja kirjallinen kielitaito

Siirry alkuun