Asiakaspalvelu ja ohjaus (5 op)
Toteutuksen tunnus: SX00BN75-3126
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2019 - 15.12.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 15.03.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Toimipiste
- Myllypurontie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 75
- Koulutus
- Sairaanhoitotyön tutkinto-ohjelma
Aika ja paikka
Myllypuro 28.1 - 13.2.2020
Oppimateriaalit
Materiaalit: Ennen opintojakson alkua tulee suorittaa DUODECIM oppiportissa: Asiakaspalvelu ja ohjaus -verkkokurssi: https://www.oppiportti.fi/op/okk00009 ja
Motivoivan keskustelun verkkokurssi: https://www.oppiportti.fi/op/dvk00017
Asiakaspalvelu terveydenhuollossa+ muut materiaalit ilmoitetaan Moodlessa ja itsenäinen tiedonhaku. Tehtäväpalautukset ja viestintä OMASSA, ruotsi OMAssa
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
-
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ruotsin suullinen ja kirjallinen tentti 13.2.2020
Asiakaspalvelu ja ohjaus: kirjallisen tehtävän palautus toteutuksen lopussa
Ruotsin kirjallisen tentin voi uusia syksyllä -2020 tai
opettajan kanssa sovituilla ylimääräisillä oppimistehtävillä
Kansainvälisyys
-
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kirjallinen tehtävä
Ohjaussuunnitelma ja ohjausharjoite
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Asiakaspalvelu ja ohjaus: orientaatio 4 h, ohjausharjoite 4 h, verkko-opiskelu 46 h.
Ruotsi, pääasiassa verkossa
Sisällön jaksotus
-
Opetusmenetelmät
Lähiopetus (orientaatio)
verkko-opetus ja -opiskelu
ohjausharjoite
Lisätietoja opiskelijoille
Asiakaspalvelu ja ohjaus osuus arvioidaan hyväksytty/täydennettävä asteikolla
Ruotsi: arvioidaan suullinen ja kirjallinen kielitaito
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Arviointikriteerit ks. liite.
Osaamisen arvioinnissa käytetään arviointikriteereiden tasoa edistynyt.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija
- osaa etsiä tietoa monipuolisesti oman ammattialan tietolähteistä ja käyttää alan tietoperustaa
- osoittaa perehtyneisyyden ammattialan tietoperustaan ja ydinainekseen
- osoittaa saavuttaneensa riittävät tiedot pystyäkseen toimimaan ammatillisissa tilanteissa
- osaa toimia asiakaslähtöisesti
- ratkaisee ammatillisia tehtäviä ja ongelmia
- toimii turvallisesti ja ammattialan eettisten periaatteiden mukaisesti
- osaa tuoda osaamisensa ryhmän tai projektin käyttöön
- kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan
Lisätiedot
Asiakaspalvelu ja ohjaus osuus arvioidaan hyväksytty/täydennettävä asteikolla
Ruotsi: arvioidaan suullinen ja kirjallinen kielitaito