Siirry suoraan sisältöön

Johdatus markkinoinnin perusteisiin (3 op)

Toteutuksen tunnus: LX00FT14-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.11.2024 - 01.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ilmoittaudu toteutukselle OMAssa
Ajoitus
09.09.2024 - 31.12.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 200
Koulutus
Degree Programme in International Business and Logistics
Opettajat
John Greene
Vastuuopettaja
Suvi Moll
Ryhmät
LITO_VV
Vapaastivalittavat, liiketalous
Opintojakso
LX00FT14
Toteutukselle LX00FT14-3003 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

The course is a fully online course with videos presentations by the lecture and practical walkthrough videos. There are no video conference calls planned unless requested.

The course online learning environment is Moodle - an email with instructions on how to access the learning environment will be sent to students one week before the course starts.

The course work is completed by each student individually.

Assignments, Quizzes & Tasks 20 hours*
Self-directed learning 58 hours*

*Subject to change

More info course website: https://marketing.edu.metropolia.fi/

Oppimateriaalit

Provided in Moodle.

Students should have access to a smartphone or laptop.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Provided in Moodle.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

No exam

Kansainvälisyys

NA

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Provided in Moodle.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Students need to complete 78 hours of work = 3 ECTS

Assignments, Quizzes & Tasks 20 hours*
Self-directed learning 58 hours*

*Subject to change

Sisällön jaksotus

Provided in Moodle.

Opetusmenetelmät

English Language Proficiency required. All lectures are carried out in English.

The course is a fully online course with videos presentations by the lecture and practical walkthrough videos. There are no video conference calls planned unless requested.

The course online learning environment is Moodle - an email with instructions on how to access the learning environment will be sent to students one week before the course starts.

The course work is completed by each student individually.

Assignments, Quizzes & Tasks 20 hours*
Self-directed learning 58 hours*

*Subject to change

More info course website: https://marketing.edu.metropolia.fi/

Lisätietoja opiskelijoille

English Language Proficiency required. All lectures are carried out in English.
Students for this course are not required to have prior marketing knowledge.
Students need to complete 78 hours of work = 3 ECTS

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Lisätiedot

English Language Proficiency required. All lectures are carried out in English.
Students for this course are not required to have prior marketing knowledge.
Students need to complete 78 hours of work = 3 ECTS

Siirry alkuun