Managing Retail Profitability (5 cr)
Code: C-10056-ECO031AS2A-3001
General information
- Enrollment
-
05.05.2025 - 30.11.2025
Registration for implementation has not started yet.
- Timing
-
01.09.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Institution
- Haaga-Helia University of Applied Sciences, Pasilan toimipiste
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 70
- Course
- C-10056-ECO031AS2A
Materials
Oppimateriaalit ja oppimisalusta K-kauppiasliiton Howspace-oppimisympäristössä. | Saat sähköpostitse rekisteröitymisohjeet Howspace-alustalle ennen opintojen alkua, kuitenkin aikaisintaan 25.8.
Content scheduling
Toteutus: 1.9.–31.12.2025 | itsenäinen verkko-opintojakso Opintojakson arviointiaikataulu: * Opintojakso suoritettu viimeistään 12.10., opettaja suorittaa arvioinnin viimeistään 28.11. * Opintojakso suoritettu viimeistään 30.11., opettaja suorittaa arvioinnin viimeistään 19.12. * Opintojakso suoritettu viimeistään 31.12., opettaja suorittaa arvioinnin viimeistään 3.2.
Further information
Arvosana muodostuu koulutuksen läpikäynnistä ja erilaisista tehtävistä, kuten tenttikysymyksistä, keskusteluista sekä palautettavista laajemmista tehtävistä. Tehtävien arvionnista saat lisätietoja Howspace-oppimisalustalla.
Evaluation scale
H-5
Methods of completion
Itsenäisesti suoritettavat verkko-opinnot K-kauppiasliiton Howspace-oppimisalustalla. Etenet opinnoissa erilaisia tehtäviä suorittamalla. Tehtävät ovat monipuolisia ja edellyttävät syventymistä käsiteltäviin aiheisiin. Tehtävät vievät aikaa, mutta niitä suorittamalla saat kattavan käsityksen kaupan toimialasta ja työtehtävistä. Opintojaksolla ei ole luentoja, ja kaikki tehtävät suoritetaan itsenäisesti verkossa. Arvosana muodostuu koulutuksen läpikäynnistä ja erilaisista tehtävistä, kuten tenttikysymyksistä, keskusteluista sekä palautettavista laajemmista tehtävistä. Saat opintojaksosta K-Kauppiasliiton todistuksen, ja voit lisätä sertifikaatin LinkedIn-profiiliisi.
Methods of completion
Pohdimme kaupan kannattavuuden tekijöitä, niiden suunnittelua ja seurantaa sekä miten niihin voidaan vaikuttaa. Tutustumme kauppaan liittyvään juridiikkaan, henkilöstön johtamiseen sekä tiedolla johtamiseen.