Siirry suoraan sisältöön

Google-analytiikka kulttuurialan markkinoinnin apuna (5 op)

Toteutuksen tunnus: XX00DV35-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.07.2019 - 31.07.2019

Ajoitus

01.08.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurituotannon ja vaatetuksen tiimi

Toimipiste

Hämeentie 161

Opetuskielet

  • Suomi
  • Englanti

Paikat

0 - 30

Koulutus

  • Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Katri Halonen

Vastuuopettaja

Leena Björkqvist

Ryhmät

  • KUVAO
    Kulttuurituotannon syventävät opinnot

Tavoitteet

Opiskelija oppii Google-analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelija saa perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.

Sisältö

- Google Analyticsin peruskäsiteet ja käyttöliittymä
- Perusraportit
- Perusteet kampanjoinnista ja konversion seurannasta
- Daten kerääminen ja käsittely
- Datan keräämisen asetukset
- Analyysin perusvälineitä ja -tekniikoita
- Googlen markkinointityökalut

Opetusmenetelmät

Verkkototeutus Moodlessa osoitteessa https://moodle.metropolia.fi/course/view.php?id=568

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa Google analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelijalla on perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa Google analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelijalla on perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.