Siirry suoraan sisältöön

Mittaus ja seuranta digitaalisissa markkinointikanavissa (5 op)

Toteutuksen tunnus: LX00DN22-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2019 - 31.12.2019

Ajoitus

01.01.2020 - 31.05.2020

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Leiritie 1

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 35

Koulutus

  • Digitekijä Fast Track erikoistumiskoulutus

Opettaja

  • Antti Leino

Vastuuopettaja

Antti Leino

Ryhmät

  • LI5A19S
    Digitekijä Fast Track 2 erikoistumiskoulutus

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
• suunnitella ja hyödyntää analytiikkaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• -valita tarkoitukseen sopivan analytiikkatyökalun ja –järjestelmän
• käyttää Google Analytics –työkalua
• suunnitella Google Analytics -työkalun käytön organisaatiossa

Sisältö

• mittaaminen ja seuranta verkossa
• some-kanavien seuranta ja mittaaminen Hootsuite työkalulla
• Google Analytics
• tag-managerin käyttö /GA
• konversion seuranta /GA
• raporttien luonti / GA

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.