Siirry suoraan sisältöön

Asiantuntijapalveluiden markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LE00DH07-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2019 - 31.12.2019

Ajoitus

01.01.2020 - 31.05.2020

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Leiritie 1

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 35

Koulutus

  • Liiketalouden tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Erkki Alanen

Vastuuopettaja

Erkki Alanen

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija tunnistaa asiantuntijapalveluiden markkinoinnin erityispiirteet ja osaa soveltaa niitä käytännön toiminnassa. Hän ymmärtää palvelumuotoilun käsitteen ja osaa suunnitella asiantuntijapalveluiden tuotteistamista ja palveluprosesseja. Opiskelija osaa laatia asiantuntijayritykselle tuotteistamissuunnitelman ja tarjouksen asiantuntijana.

Sisältö

- palvelumuotoilu
- asiantuntijapalvelun tuotteistaminen
- asiantuntijapalvelun markkinointi
- asiantuntijapalvelun ostaminen

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Esitietovaatimukset

Markkinointi