Asiakaskokemus ja sen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: L000DR96-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.05.2020 - 09.08.2020
Ajoitus
27.08.2020 - 15.10.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Erkki Alanen
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD20K2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa analysoida kuluttajakäyttäytymistä asiakasprosessin eri vaiheissa ja hän ymmärtää ja osaa hyödyntää palvelumuotoilun keskeisiä menetelmiä. Hän osaa myös kehittää yrityksen palveluprosessia kuluttajalähtöisesti ja ymmärtää asiakastiedon merkityksen asiakassuhteiden tavoitteellisessa kehittämisessä.
Sisältö
-kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
-ymmärtää asiakastiedon merkityksen asiakassuhteiden tavoitteellisessa kehittämisessä
-palvelu- ja myyntiprosessin suunnittelu
-asiakkuuksien hallinta (CRM)
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.