Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi ja brändäys (5 op)

Toteutuksen tunnus: KX00EE12-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

30.11.2020 - 13.12.2020

Ajoitus

23.03.2021 - 18.05.2021

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kulttuurituotannon ja vaatetuksen tiimi

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

10 - 23

Koulutus

  • Vaatetusalan tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Marja Amgwerd

Vastuuopettaja

Marja Amgwerd

Ryhmät

  • KXI20S1
    Vaatetusalan tutkinto-ohjelma päivä

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen opiskelija:
• osaa markkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet.
• ymmärtää asiakaslähtöisen markkinoinnin merkityksen osana yritystoimintaa.
• osaa mielikuvamarkkinoinnin ja brändin hallinnan periaatteet.

Sisältö

Yrityksen markkinointiympäristö ja markkinoinnin kilpailukeinot. Markkinointiviestinnän ja mainonnan eri muodot sisältäen verkkomarkkinoinnin ja visuaalisen markkinoinnin osana muodin markkinointia. Asiakaskäyttäytymisen ja segmentoinnin periaatteet. Tuote kilpailukeinona ja brändin rakentamisen periaatteet.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.

Esitietovaatimukset

-