Yhteisöllisen palvelun suunnitteluprojekti (10 op)
Toteutuksen tunnus: KM00DB17-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.11.2019 - 06.01.2020
Ajoitus
12.03.2020 - 13.05.2020
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Viestinnän tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Markus Norrena
- Jukka Yrjönen
Vastuuopettaja
Mika Rintala
Ryhmät
-
IEXSC20SH2Exchange Students Culture and Creative Industries, Helsinki 2020 Spring
-
KXD19S1DVDigitaalinen viestintä, S19
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja tuottaa yhteisöpalvelun. Opiskelija osaa toimia oman alansa asiantuntijana monialaisessa ryhmässä.
Sisältö
Opiskelija työskentelee projektissa ja valitsee itselleen uuden ammatillisen roolin, johon ei ole aikaisemmin syventynyt. Rooli voi olla esimerkiksi yksi näistä: teknologiavastaava, tuottaja/johtaja, käyttöliittymän ja käytettävyyden suunnittelija, konseptin ja sisällöntuotannon vastaava.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Vähäinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijan ryhmätyötaidot ovat vähäiset. Puutteellinen projektidokumentaatio. Vähäistä itseohjautuvuutta. Puutteita tehtävissä. Opiskelija reagoi heikosti saatuun palautteeseen. Lopputuote puutteellinen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Aktiivinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijalla on hyvät ryhmätyötaidot. Hyvä projektidokumentaatio. Kyky soveltaa itsenäisesti opittua. Oma-aloitteista opiskelua. Opiskelija suorittaa tehtävänsä sovitusti ja aikataulussa. Kyky hyödyntää palautetta. Lopputuote on tarkoituksenmukainen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Aktiivinen osallistuminen tapaamisiin. Innostavat ryhmätyötaidot. Erinomainen projektidokumentaatio. Kyky soveltaa itsenäisesti opittua ja reflektoida sitä. Esimerkillistä toimintaa asiakkaan kanssa. Tehtävien erinomainen ja laadukas suorittaminen. Uuden tiedon tuottaminen. Lopputuote ylittää asiakkaan odotukset.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Vähäinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijan ryhmätyötaidot ovat vähäiset. Puutteellinen projektidokumentaatio. Vähäistä itseohjautuvuutta. Puutteita tehtävissä. Opiskelija reagoi heikosti saatuun palautteeseen. Lopputuote puutteellinen.