Siirry suoraan sisältöön

KampanjasuunnitteluLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: KD00AD20

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinot ja mahdollisuudet ja osaa suunnitella monimuotoisen, eri keinoja ja välineitä käyttäen toimivan kampanjan. Hän osaa lähestyä erilaisia kohderyhmiä ja valita kampanjansa tarkoitukseen sopivia viestintävälineitä. Opiskelija hallitsee luovan ajattelun työmuotoja ja pystyy tuottamaan toimivia ratkaisumalleja. Opiskelija osaa toimia työryhmän jäsenenä, jakaa kampanjasuunnittelun projektin osa-alueisiin ja aikatauluttaa toimintaansa. Hän tuntee projektihallinnan periaatteet ja osaa soveltaa niitä omaan toimintaansa.

Opiskelija tuntee kampanjasuunnittelun toteutuksen pääperiaatteet ja osaa hakea toteutukseen sopivat yhteistyökumppanit.

Sisältö

- projektinhallinta
- toiminta työryhmän jäsenenä
- kampanjasuunnittelun periaatteet
- kampanjasuunnittelun toimeksianto ja siihen vastaaminen
- kampanjasuunnittelun osapuolet
- kohderyhmäajattelu
- kampanjan monimuotoisuus ja ajoitus
- kampanjan toteutus ja valvonta

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija
- osallistuu opetukseen edellytetyssä laajuudessa
- suorittaa annetut tehtävät hyväksytysti
- kykenee työskentelemään sekä yksin että ryhmässä
- ymmärtää opintojakson keskeiset sisällöt

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija
- osallistuu opetukseen aktiivisesti
- suorittaa annetut tehtävät itsenäisesti osoittaen oma-aloitteisuutta ja kohderyhmäajattelua
- palauttaa annetut tehtävät ajallaan
- presentoi tuottamansa materiaalit sujuvasti ja uskottavasti
- työskentelee sujuvasti sekä itsenäisesti että ryhmässä
- työskentelee sujuvasti sekä painetun että sähköisen materiaalin suunnittelijana
- hallitsee opintojakson sisällöt ja soveltaa oppimaansa omaan työhönsä
- kykenee itsenäiseen tiedonhankintaan

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija
- osallistuu opetukseen aktiivisesti ja itseohjautuvasti
- suorittaa annetut tehtävät itsenäisesti osoittaen oma-aloitteisuutta ja luovaa ongelmanratkaisukykyä
- ottaa huomioon kohderyhmän ja hyödyntää ymmärrystään suunnittelutyössään
- palauttaa annetut tehtävät ajallaan
- presentoi tuottamansa materiaalit uskottavalla ja visuaalisesti kiinnostavalla tavalla
- hallitsee kampanjasuunnittelun prosessin ja keinot
- työskentelee sujuvasti sekä itsenäisesti että ryhmässä ja osoittaa vuorovaikutuskykynsä
- työskentelee sujuvasti sekä painetun että sähköisen materiaalin suunnittelijana
- osaa soveltaa opintojaksolla opetettuja asioita omaperäisellä tavalla omaan työhönsä
- kykenee itsenäiseen tiedonhankintaan ja tiedon soveltamiseen
osoittaa ammatillisen identiteetin kehittymistä

Lisätiedot

The course will be taught in Finnish.

Siirry alkuun