IT palveluhallinnan projekti (5 op)
Toteutuksen tunnus: TX00CN70-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.12.2019 - 12.01.2020
Ajoitus
13.01.2020 - 10.05.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2016-2018) Tuotantotalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Anna Sperryn
- Nina Hellman
Ryhmät
-
TXQ17ICTTuotantotalous, ICT-liiketoiminta
-
TXQ17S1Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma
Tavoitteet
Opintojaksossa opiskelija oppii IT palveluista ja niiden hallinasta (IT Service Management, ITSM). Opiskelija soveltaa osaamista projektiin.
Projektityö raportoidaan insinöörityömuodossa ja suullisesti projektin aikana.
Sisältö
Projektityö, ITSM, ITIL
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa ja osaa määritellä opintojakson aihepiirin keskeisiä käsitteitä, malleja ja osaa käyttää tavallisimpia työkaluja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija hallitsee hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja osaa perustella tekemiään ratkaisuja. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa uusissa tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen tuotantotalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan ja määrittää, missä alueella tarvitsee kehittymistä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet, mallit ja työkalut. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa uusissa tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida tuotantotalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa ja osaa määritellä opintojakson aihepiirin keskeisiä käsitteitä, malleja ja osaa käyttää tavallisimpia työkaluja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Esitietovaatimukset
IT Service Management