Käyttäjälähtöinen suunnitteluprojekti (10 op)
Toteutuksen tunnus: KM00DB14-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2019 - 01.09.2019
Ajoitus
22.10.2019 - 12.12.2019
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Viestinnän tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Markus Norrena
- Eeva Meltio
Vastuuopettaja
Markus Norrena
Ryhmät
-
KXD19S1DVDigitaalinen viestintä, S19
Tavoitteet
Opiskelija osaa soveltaa käyttäjälähtöistä suunnittelua projektityössä ja tehdä teknologisia sekä sisällöllisiä toteutusvalintoja.
Sisältö
Opiskelija työskentelee projektissa ja valitsee itselleen ammatillisen roolin, johon syventyy. Rooli voi olla esimerkiksi yksi näistä: teknologiavastaava, tuottaja/johtaja, käyttöliittymän ja käytettävyyden suunnittelija, konseptin ja sisällöntuotannon vastaava.
Opetusmenetelmät
Julkaistaan Google-kalenteriin
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Vähäinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijan ryhmätyötaidot ovat vähäiset. Puutteellinen projektidokumentaatio. Vähäistä itse-ohjautuvuutta. Puutteita tehtävissä. Opiskelija reagoi heikosti saatuun palautteeseen. Lopputuote puutteellinen
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Aktiivinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijalla on hyvät ryhmätyötaidot. Hyvä projektidokumentaatio. Kyky soveltaa itsenäisesti opittua. Oma-aloitteista opiskelua. Opiskelija suorittaa tehtävänsä sovitusti ja aikataulussa. Kyky hyödyntää palautetta. Lopputuote on tarkoituksenmukainen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Aktiivinen osallistuminen tapaamisiin. Innostavat ryhmätyötaidot. Erinomainen projektidokumentaatio. Kyky soveltaa itsenäisesti opittua ja reflektoida sitä. Esimerkillistä toimintaa asiakkaan kanssa. Tehtävien erinomainen ja laadukas suorittaminen. Uuden tiedon tuottaminen. Lopputuote ylittää asiakkaan odotukset.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Vähäinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijan ryhmätyötaidot ovat vähäiset. Puutteellinen projektidokumentaatio. Vähäistä itse-ohjautuvuutta. Puutteita tehtävissä. Opiskelija reagoi heikosti saatuun palautteeseen. Lopputuote puutteellinen
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Jatkuva arviointi, katso OPS.