Siirry suoraan sisältöön

Käyttäjälähtöinen suunnitteluprojekti (10 op)

Toteutuksen tunnus: KM00DB14-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2019 - 01.09.2019

Ajoitus

22.10.2019 - 12.12.2019

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Media, muotoilu ja konservointi

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Viestinnän tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Markus Norrena
  • Eeva Meltio

Vastuuopettaja

Markus Norrena

Ryhmät

  • KXD19S1DV
    Digitaalinen viestintä, S19

Tavoitteet

Opiskelija osaa soveltaa käyttäjälähtöistä suunnittelua projektityössä ja tehdä teknologisia sekä sisällöllisiä toteutusvalintoja.

Sisältö

Opiskelija työskentelee projektissa ja valitsee itselleen ammatillisen roolin, johon syventyy. Rooli voi olla esimerkiksi yksi näistä: teknologiavastaava, tuottaja/johtaja, käyttöliittymän ja käytettävyyden suunnittelija, konseptin ja sisällöntuotannon vastaava.

Opetusmenetelmät

Julkaistaan Google-kalenteriin

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Vähäinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijan ryhmätyötaidot ovat vähäiset. Puutteellinen projektidokumentaatio. Vähäistä itse-ohjautuvuutta. Puutteita tehtävissä. Opiskelija reagoi heikosti saatuun palautteeseen. Lopputuote puutteellinen

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Aktiivinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijalla on hyvät ryhmätyötaidot. Hyvä projektidokumentaatio. Kyky soveltaa itsenäisesti opittua. Oma-aloitteista opiskelua. Opiskelija suorittaa tehtävänsä sovitusti ja aikataulussa. Kyky hyödyntää palautetta. Lopputuote on tarkoituksenmukainen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Aktiivinen osallistuminen tapaamisiin. Innostavat ryhmätyötaidot. Erinomainen projektidokumentaatio. Kyky soveltaa itsenäisesti opittua ja reflektoida sitä. Esimerkillistä toimintaa asiakkaan kanssa. Tehtävien erinomainen ja laadukas suorittaminen. Uuden tiedon tuottaminen. Lopputuote ylittää asiakkaan odotukset.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Vähäinen osallistuminen tapaamisiin. Opiskelijan ryhmätyötaidot ovat vähäiset. Puutteellinen projektidokumentaatio. Vähäistä itse-ohjautuvuutta. Puutteita tehtävissä. Opiskelija reagoi heikosti saatuun palautteeseen. Lopputuote puutteellinen

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Jatkuva arviointi, katso OPS.