Siirry suoraan sisältöön

Kehittämisprojekti (15 op)

Toteutuksen tunnus: KM00BL82-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.05.2019 - 25.10.2019

Ajoitus

22.08.2019 - 18.12.2019

Opintopistemäärä

15 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Media, muotoilu ja konservointi

Toimipiste

Hämeentie 161

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Elokuvan ja television tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Teija Voudinmäki
  • Kai Ansio

Vastuuopettaja

Kai Ansio

Ryhmät

  • KXCR17S1
    Mediatuotanto, S2017

Tavoitteet

Opiskelija osaa toimia ammattimaisesti työelämälähtöisessä projektissa.

Sisältö

Opiskelija osoittaa ammatillista osaamistaan ja yhteistyö- ja ongelmanratkaisutaitojaan laajassa projektityössä.

Opetusmenetelmät

luennot
ryhmätyöskentely
projektioppiminen
oppimistehtävät

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Kurssi tehdään yhteistyössä Designmuseon kanssa.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä

Kansainvälisyys

-

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Osittainen hyväksiluku mahdollinen työelämäosaamisen tai aiempien opintojen perusteella.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija kuormituslaskelma (27h/op):
Kontakti: noin 80h kontaktiopetusta
Projekti: noin 250h Projektityötä (esituotanto+projekti)
Noin 20h tuotantokokouksia ja palautteita.
Tehtävät: noin 55h kehittämistehtävä
Tentti: - ei tenttiä

Sisällön jaksotus

Projektityö jaksottuu aikavälille n. 22.10.- 17.12. 2019
Ajankäytöstä sovitaan opiskelijaryhmän ja ohjaavien opettajien kanssa
VKO 43
Projektin aloitus
VKO 44 - 45
Käsikirjoitukset
VKO 46
Tuotannon valmistelut
VKO 47 - 48
Kuvaukset
VKO 49 - 50
Jälkituotanto
VKO 51
Katselu ja purku

Lisätietoja opiskelijoille

Opiskelijat työskentelevät yhteistyössä asiakkaan kanssa ja suunnittelevat sisällön.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua ja reflektoida sitä. Tehtävien kehittämislähtöinen suorittaminen. Uuden tiedon tuottaminen opetukseen. 

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

läsnäolo
aktiivisuus
itsearvio
vertaisarvio
toimitustyöskentelyn jatkuva arviointi